1. formulovanie usmerňujúceho obrazu o podniku – pomocou obchodnej politiky, podnikateľskej vízie, nevyhnutných spôsobov konania na dosiahnutie cieľov
2. formovanie schopností – flexibilná pracovná doba, splnenie termínov dodávok, klíma v sklade, vlastná doprava, komunikácia, integračný systém, obalová technika
3. zabezpečenie firemnej kultúry – citeľná klíma firmy vyplývajúca z ocenenia, myslenia, predstáv a prejavuje sa v určitých spôsoboch správania
4. zabezpečenie osobného prínosu každého pracovníka – časť pracovníkov je tvorivá, ďalšia pasívna, preto treba určiť spoločné ciele a kontrolovať ich dosiahnutie a definovať prínos každeho pracovníka k dosiahnutiu cieľa
5. kontrola prínosov
Aké sú kľúčové stratégie na zvýšenie obratu v podniku podľa článku?
Článok radí zameranie sa na zlepšenie komunikácie, integráciu systémov a prístupy k obalovej technike ako spôsoby na zvýšenie obratu v podniku.
Môže byť prílišné zameranie na zvyšovanie obratu v podniku škodlivé pre dlhodobú udržateľnosť firmy?
Áno, prílišné zameranie na zvyšovanie obratu môže viesť k rozhodnutiam, ktoré obetujú kvalitu a etiku, čo môže nakoniec poškodiť reputáciu a dlhodobú udržateľnosť firmy.